tirsdag 22. mai 2007

Hva er livets mening? Hva gir bloggen tenning?

I dag er vi litt seriøs.
Snakket med en kollega - som hadde et mål om at bloggen hans skulle være mer seriøs enn morsom. Min blogg skal nok være mer useriøs enn seriøs, men, jeg tror nok at en del seriøsitet også skal fylle disse sidene. Jeg skal ikke bare ha leven og halloi her på bloggen. Jeg har på en måte i dag sagt til meg selv at en del av den seriøse delen av meg skal by seg frem.

Vi kan jo da starte opp med å trekke inn et av de store spørsmål, nemlig hva er livets mening?
Spørsmålet Hva gir bloggen tenning føler jeg bare måtte være med - ellers ble jeg ikke hel i kveld.

For noen er livets mening å sitte og glane på fly som lander og fly som letter. Har faktisk noen venner som bare elsker det - å sitte i en bil utforbi det gjerdet, og se at fly kommer og går.

For andre er livets mening å feks. å samle på frimerker.

Og der måtte jeg visst bare komme meg i seng.
Jeg orker bare ikke å fullføre dette innlegget. Gjør det heller senere.

Husk - i morgen er det en ny dag med nye muligheter!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kor e du? sees vi i kveld???

Kjetil D sa...

Denne var lett! meningen med livet er å skrive, skreve og skrøve. Hvis du ikke vet hva skrøve" er, ja, da har du rett og slett ikke forstått noen ting!